از قبل عضو کتابخونه بودم میرفتم اونجا مثلا درس بخونم خیر سرم 😂
همیشه به خودم قول میدادم بذار کنکور تموم شه ، همه ی این کتابارو زخمی میکنم :|
امروز رفتم 8 تا کتاب اوردم 💪💪
کمرم خم شد :|
نصفشو گذاشتم تو کیفم ، نصفه شم ریختم تو پلاستیکی که تو کیفم بود

قرار بود دیگه از اون رمانای ایرانی آبکی نخونم ولی سه تاش بدجوری چشمک میزد بهم ، گفتم میبرم فوقش دیدم آبکیه میذارمش کنار

لیست کتابایی که اوردم با خودم بدین شرح است :

دختر کرد ( انیسه تاجیک )
غروب آرزو (نسرین ثامنی )
شب سراب ( ناهید ا.پژواک )

همزاد ( داستایفسکی)
دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد ( آنا گاوالدا )
مردی به نام اوه ( فردریک بکمن )
تارک دنیا مورد نیاز است ( میک جکسون )
عشق صدر اعظم ( الکساندر دوما ) 👈 قبلا خوندمش ولی فقط یکبار اونم هفت سال پیش! اون موقع خیلی دوسش داشتم و موقع خوندنش میرفتم تو همون دنیایی که نویسنده نوشته بود ! ولی بازم گرفتم تا بخونم ببینم بعد از 7 سال هنوزم نظرم همونه؟ والبته دلمم تنگ شده بود براش و بخاطر اینم بود که گرفتم!

بعدشم اومدنی خونه 4 تا رانی آناناس گرفتم وقتی برگشتم خونه تنها بودم ، بقیه بیرون بودن
منم کولرو روشن کردم درجه شو اوردم پایین چون خیلی هوااا بیرون گرم بود -_-
بعدشم رانی هرکسو ریخت تو لیوان و گذاشتم فریزر تا قشنگ تگرگی بشه
بعدشم اهنگ شاد پلی کردم و شروع کردم به خندیدن !!!
هرکس ندونه فکر میکنه من سال کنکورم روزی 12 ساعته میخوندم که الان انقدرررر از تموم شدنش خوشحالم ! :||
ولی خب حسااااابییی خوشحالی کردم ، یه کمم رقصیدم دیییی:
بعدم با میم.الف یه کم حال و احوال کردیمو
بعدم رفتم رانی مو برداشتم و نوشیدم 😍❤️
الانم دارم میرم که با کلیدای سنجش کنکورمو چک کنم!
دفعه قبلی با سایت کانون بود ولی خب...کانونم ممکنه اشتباه کنه !
میرم که با سنجش چک کنم و دیگه پرونده ی کنکورو ببندم بره تا یک ماه دیگه که رتبه ها میاد !
بعدم...
بعدی وجود ندارد.

شب کدمو شروع کنم بخونم؟؟[آیکون تفکررر ! ]

پ.ن : یه نفرم منو خاموش دنبال کرده که کنجکاوم واقعا بدونم کیه ؟ :|